вівторок, 28 лютого 2023 р.
Розвиток мовлення "Працьовиті руки"
Дитина у світі природи «Чотири феї – пори року»
Програмовий зміст: вчити помічати ознаки кожної пори року. Формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з побаченого, прочитаного, почутого. Закріпити уявлення дітей про характерні особливості різних пір року; розвивати мислення. Виховувати у дітей любов до природи, до рідного краю, бажання піклуватися про природу, підтримувати чистоту в екологічному середовищі.
понеділок, 27 лютого 2023 р.
Ознайомлення із соціумом «Допоможемо матусі»
Програмовий зміст: формувати уявлення про сім’ю як найрідніших людей, які
живуть разом, люблять та турбуються одне про одного; розширювати і закріплювати
знання про сім’ю, її склад, взаємини між членами родини, обов’язки; підводити
дітей до розуміння, що потрібно допомагати рідним людям і віддавати їм свою
любов; учити дітей розповідати про свою допомогу мамі.
Конструювання «Наш будинок»
Програмовий зміст: вчити будувати будинок по запропонованим інструкціям, враховуючи способи кріплення деталей; передавати особливості предметів засобами конструктора LEGO; закріпити уявлення про будівельні деталі, їх властивості; визначати призначення частин предметів, їх просторове розташування; вибирати правильну послідовність дій; сформувати у дітей стійкий інтерес до конструктивної діяльності; бажання експериментувати, творити, винаходити; розвивати увагу, здатність зосередитися, пам'ять, логічне мислення; дрібні м'язи кистей рук (моторику).
Матеріал: конструктор LEGO
Піший перехід Віртуальна екскурсія до Музею води у Києві
Програмовий зміст: познайомити малят із музеєм води в Києві - його експозиціями, значенням. Розвивати допитливість. Виховувати екологічну свідомість.
Художньо-продуктивне образотворення (малювання) «Український глечик»
Програмовий зміст: продовжувати поглиблювати знання дітей про українське декоративно ужиткове мистецтво, зокрема - гончарство, професію гончаря; виникнення традиційного глиняного посуду в Україні, його призначення, особливості будови; учити декоративно розписувати площинний предмет, закріпити вивчені прийоми малювання; розвивати почуття кольору, спостережливість, пам'ять, творчу уяву, увагу, самостійність; виховувати стійкий інтерес до українських мистецьких традицій, ціннісне ставлення до результатів людської праці, до професії гончаря.
Обладнання та матеріали: площинний глечик (жовтого кольору), фарби, пензлики, ватні палички, стаканчик з водою, серветки.
пʼятниця, 24 лютого 2023 р.
Літературне образотворення Тема: Слухання віршів П. Глазового «Як цей майстер зветься?» та О. Орач «Ким бути?»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про професії; учити розуміти
зміст віршованого художнього твору; формувати вміння емоційно відгукуватися на
образний зміст і поетичну форму вірша; розвивати вміння промовляти задані фрази
чітко, не поспішаючи; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій;
збагачувати словниковий запас словами-синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення;
виховувати пізнавальний інтерес до довкілля, потребу у дотриманні елементарних
правил дорожнього руху та правил поведінки у транспортних засобах. Попередня
робота: бесіди про різні професії; розглядання ілюстрацій різних професій;
відгадування загадок; читання художніх творів про професії.
Матеріал:
ілюстрації.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Психогімнастика «Я-людина»
2. Бесіда «Ким я хочу бути»
3. Читання вірша П. Глазового «Як цей майстер зветься?»
4. Бесіда за змістом вірша.
5. Дидактична гра «Знайомимось з професіями»
6. Дидактична гра «Якій професії належить предмет?»
7. Фізкультхвилинка
8. Дидактична гра «Хто на якому транспорті пересувається»
9. Читання вірша О. Орача «Ким бути?»
10. Бесіда за змістом твору.
11. Дидактична гра «Відгадай професію»
12. Підсумок.
-
Програмовий зміст : познайомити з появою та традицією прикрашати оселю ліхтариками, зацікавити декоративно-ужитковим мистецтвом; розвивати...
-
Програмовий зміст: розповісти дітям про свято Різдва Христова; поширити знання дітей щодо традицій святкування Різдва; розвивати творчі з...
-
Програмовий зміст: познайомити дітей з українською народною казкою «Кривенька качечка»; учити дітей слухати і розуміти зміст художнього тв...