Програмовий зміст: поглиблювати знання дітей про зміни в природі у різні
пори року; формувати вміння встановлювати залежність між станом живої та
неживої природи; учити виявляти сезонні зміни в природі, узагальнювати їх,
помічати в навколишньому середовищі ознаки весни; виховувати пізнавальний інтерес до природних явищ та
живого світу природи.
Обладнання: сюжетні малюнки із ознаками живої та неживої природи,
іграшковий ведмедик.
Структура заняття
1. Організаційний момент.
- Дітки,
до нас сьогодні завітав гість із далекого північного полюсу. Він нічого незнає
про весну. Вам цікаво дізнатися хто це?
Живу я там, де вічний лід,
Люблю я рибу на обід.
В кожусі білому завжди
Виходжу часто із води,
Умію плавати й пірнати...
А
як мене, малята, звати? (Білий ведмідь)
2. Дидактична гра «Розкажи про весну»
3. Бесіда «Чим подобається вам весна?»
4. Дидактична гра «Що буває навесні?
5. Дидактична гра «Весняні долоньки»
6. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар