четвер, 28 квітня 2022 р.

Дитина у світі природи "Подорож краплинки"

 

Програмовий зміст: збагачувати  уявлення дітей про об'єкт неживої природи – про воду та її властивості; закріпити знання дітей про місцезнаходження води в природі, потребу у воді для всіх живих істот та для об’єктів неживої природи; вчити розрізняти стан води (холодна, тепла, чиста, прозора, забруднена, без смаку, не має форми, є гарним розчинником); розвивати вміння логічно мислити, міркувати, робити невеликі висновки, узагальнення; розвивати пізнавальний інтерес до явищ природи, сприяти розвитку спостережливості та уваги; виховувати екологічну свідомість та бережливе ставлення до води.

Матеріал: Картинка із зображенням Краплинки, добірка карток «Вода в природі» (дощ, сніг, роса, річка, райдуга, туман), добірка картинок «Кому потрібна вода»,  аудіозапис звуків природи, пов'язаних із рухом води; прозорі стаканчики (для води, різні за формою ємкості), вода, цукор, сіль, лимон, камінці; фарби, пензлі; картинки із зображенням способів економії води.

 

Структура заняття

 

1.     Сюрпризний момент.

-      Діти, подивіться, хто завітав до нас сьогодні в гості Краплинка.  Але Краплинка сьогодні засмучена, бо хтось розбризкав дуже багато води по всій кімнаті, і нашій Краплинці зовсім не до душі така розтрата води, бо вода – це важливий ресурс.

Давайте розглянемо картинку і дізнаємося хто не може жити без водички.

2.     Дидактична гра «Кому потрібна вода?»

3.     Відгадування загадок про воду

4.     Проведення дослідів з водою.

5.     Хвилинка-релаксація «Дощик»

6.     Розглядання ілюстративного матеріалу «Економія води»

7.     Мовленнєва гра «Оціни вчинок»

8.     Підсумок.

От і визначили ми що вода потрібна всім живим істотам щоб жити, предметам неживої природи потрібна щоб їх мити, тримати в чистоті, тому з водою треба дружити, берегти її.





 

Немає коментарів:

Дописати коментар