Програмовий зміст: активізувати пізнавальну
діяльність у процесі спілкування з природою, вміти милуватися красою природи,
розвивати емоційно-чуттєву сферу дитини. Формувати вміння гармонійно
розташовувати квіти, а саме вербові гілочки на площині аркуша, вміти
орієнтуватися на площині, розвивати дрібну моторику рук, вміти малювати
кінчиком пензлика гілочки та вказівним пальцем, рівномірно, по обидві сторони
гілки, розташовувати "котики"(вербові гілочки). Розвивати відчуття форми і кольору; розвивати творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення;
виховувати любов до природи, інтерес до образотворчої діяльності, бажання
малювати.
Обладнання: фарби; пензлики;
патички; підставки для пензликів; стаканчики для води; серветки, котик Мурчик
(іграшка), вербові котики у вазі.
Структура заняття
1. 1. Організаційний
момент.
-Дітки, до нас сьогодні завітав гість, а щоб дізнатися
хто саме відгадайте загадку.
Гострі кігті, тонкий слух
Хто на мишок має нюх?
(Котик).
2. 2. Мотивація
Вихователь пропонує дітям розглянути букет весняних
квітів, що принесла Киця Мурка.
3. 3. Правила малювання пензликом
4. 4. Показ роботи вихователем
5. 5. Підсумок
Пропонуємо вам
намалювати гілочки верби , а Мурка буде чекати на ваші роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар