Програмовий зміст: закріпити знання
дітей про зимуючих птахів; розширювати уявлення про перелітних птахів, про їх
спосіб життя; зовнішній вигляд; продовжувати вчити дітей давати відповіді на
запитання, відповідати повними реченнями, сприяти розвитку розповідного
мовлення. Розвивати спостережливість, пам’ять, увагу, мислення; виховувати допитливість, дбайливе
ставлення до птахів.
Попередня робота: під час прогулянки звертати увагу дітей на перелітних
птахів, які повернулися з вирію, пояснювати особливості поведінки пернатих
навесні.
Обладнання: картки із зображенням перелітних та зимових птахів, зимове і весняне дерево,
корзинка з квітами, спів птахів (презентація)
Хід заняття
1. 1. Організаційний
момент
Привітання
Доброго
дня - сонце привітне!
Доброго
дня - небо блакитне!
Доброго
дня - в небі пташки!
Доброго
дня тобі, тобі
Усім
вам і мені!
· 2. Сюрпризний момент
2. Основна
частина
· 3.Дидактична вправа «Скажи навпаки»
· 4. Дидактична гра «Відгадай пташку за її голосом»
( з
використанням засобів ІКТ)
· 5. Бесіда про зимуючі та перелітні птахи
· 6. Мовленнєва гра «Опиши»
Відгадайте
загадки про птахів та опишіть їх
Фізкультхвилинка
· 7. Дидактична гра «Птахи на галявині»
· 8. Загадка
3. 9. Підсумок
заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар