Програмовий зміст:
-
Розширювати уявлення дітей про професії, знаряддя праці, трудових діях, вчити визначати професії,
виокремлювати знаряддя праці для кожної професії. Розвивати вміння аналізувати,
помічати неточності. Виховувати
уважність, повагу до людей будь-яких професій.
Обладнання: презетація «Що кому потрібно для професії», червоні і зелені сигнальні картки,
зображення представників професій, зображення знарядь праці різних професій.
Хід заняття
І. Вступна частина
Мотиваційна
ситуація
Вихователь: Діти, сьогодні зранку я перевіряла
на ноутбуці свою пошту, і там був лист адресований дітям нашої групи.
ІІ. Основна частина
·
Загадки про професії
·
Дидактична гра “Що не так?”
Вихователь: А зараз ви бачите перед собою
червоні і зелені кола. Я буду читати вам речення, якщо воно правильне ви
піднімаєте зелене коло, якщо в ньому є помилка то червоне.
Фізкультхвилинка
·
Мовленнєва гра
«Хто що робить?»
Вихователь: А зараз ми пограємо з вами в гру. Я
буду називати професії, а ви 1-м словом повинні сказати хто що робить.
ІІІ. Заключна частина
Вихователь: Дуже добре і ось на решті наш
сюрприз (увімкнути заставку мультфільма про професії). Це мультфільм.
Що
нового ви дізналися?
І ми з вами тапер знаємо що всі професії важливі і всі професії потрібні(увімкнути
мультфільм)
![]() |
Немає коментарів:
Дописати коментар