вівторок, 26 квітня 2022 р.

Комплексне заняття "Пошуки загублених казок"

 

Програмовий зміст: перевірити знання дітьми цифр в межах п’яти, вміння рахувати кількісною та порядковою лічбою; уточнити поняття «пара», розвивати вміння виділяти однакові та різні деталі; розрізняти і правильно називати площинні (круг, квадрат, трикутник, прямокутник) та об’ємні  (куб, куля, циліндр) геометричні фігури; повторити правила особистої безпеки під час зустрічі з незнайомими людьми; Розвивати увагу, зорову пам'ять, логічне мислення. Виховувати дружні стосунки, чуйність, кмітливість, організованість.

Матеріал: ілюстрації із зображенням геометричних фігур, ілюстрації казкових героїв, відеоролик «Правила поведінки на вулиці»

Структура заняття

1.     Організаційний момент.

Вихователь пропонує діткам послухати вірш.

Зазирнуло сонце у віконце,

Сонечку радіють дітлахи.

Нам усім дарує книжку сонце,

Де живуть улюблені казки.

- Ой, погляньте, яка чудова книжка. Але чому усі аркуші порожні? Де ж поділися літери, картинки? Що трапилося з нашими улюбленими казками?

Я здогадалась, це трапилося тому, що останнім часом діти дивляться багато мультфільмів, грають у комп’ютерні ігри, а казок, майже, не читають. Казкові герої образились на нас. Я пропоную вам повернути казки на місце.

Для цього потрібно виконати завдання, які для нас приготували казкові герої. Ви згодні? Усі готові?

2.     Відгадування загадок про казкових героїв.

3.     Дидактична гра «Впізнай фігуру та порахуй кути»

4.     Фізкультхвилинка

5.     Дидактична гра «Числова доріжка»

6.     Перегляд відеоролику «Правила поведінки з незнайомими людьми»

7.     Бесіда за змістом відеоролика

8.     Дидактична гра «Четвертий зайвий»

9.     Підсумок.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар