Програмовий
зміст: вчити
розрізняти поняття «потреби» і «бажання», називати основні потреби людини для
виживання: їжа, вода, одяг і житло;
-
закріпити вміння дітей розповідати про різні товари і як вони задовольняють
потреби людей, відповідати на запитання вихователя;
-
формувати вміння співвідносити власні бажання зі своїми можливостями;
-
збагатити словник дітей словами: товар, гроші, потреби, бажання, крамниця,
узагальнюючими словами;
-
розвивати увагу, спостережливість,
логічне мислення, зв’язне мовлення;
-
виховувати інтерес до економічної сфери життєдіяльності.
Матеріал: предметні картинки, дидактичні ігри «Крамниця», «Потреби людини», «Що можна придбати за гроші, а що ні?», гра «Зайвий предмет в магазині»( ІКТ)
Хід заняття
1. Привітання
Доброго ранку, сонце
і вітер!
Доброго ранку, ліси і
поля!
Доброго ранку, плането
Земля!
А всім присутнім зичимо
здоров’я і добра!
Мімічна
вправа (картинки)
- Відобразіть на своєму обличчі радість;
(посміхаються)
- А коли вам сумно; (похмурі)
- Якщо вам боляче, ви вдарилися; (плачуть)
- Злякалися чужу людину; (переляк)
- Здивувалися; (здивування)
- І ось ви знов веселі (посміхаються).
2. Бесіда «Потреби людини»
- Що означає це слово «потреби»? (Потреби - це те, без чого людина не може жити і все те, що він хоче мати)
- Про це піде мова на занятті, ви дізнаєтеся, на які групи діляться потреби, від чого вони залежать.
- Діти, подумайте і назвіть свої потреби, те без чого ви не зможете жити?
їжа, вода, сон, сонце, повітря, тепло, будинок, одяг (картинки показую) - це першочергові потреби, без яких людина обійтися не може.
«Другорядні потреби» (без них зможемо прожити, це те що ми з вами хочемо мати для кращого життя)-напої, солодощі, іграшки..
Ø Потреби залежать від віку, статі, пори року, професії, стану здоров'я, клімату.
Ø Потреби є постійними або вони змінюються? (Вони ростуть, змінюються, на зміну одним приходять інші).
3.Інформаційне повідомлення «Як задовольнити потреби»
Діти, для того, щоб задовольнити ваші та свої потреби, батьки купують різні речі в магазині або на ринку.
- Які бувають товари? Товари бувають різні: дорогі і дешеві за ціною, великі і маленькі, їстівні і не їстівні. Іграшки, морозиво, торти, книги, одяг - все це одним словом називається «товар».
4. Презентація «Збираємось в магазин з Оксанкою» (що потрібно брати із собою в магазин)
5. Дидактична гра «Крамниця»
Мета: вправляти дітей у називанні відділів крамниці. Розвивати мислення, увагу, мовлення.
Фізкультхвилинка
5. Дидактична гра «Що можна купити за гроші, а що ні?» ІКТ
6. Гра Зайвий предмет в магазині»
Висновок: буває так, що бажань багато, а грошові можливості батьків не дозволяють виконати ці бажання, тому ви повинні пам'ятати про це, коли звертаєтеся до батьків з проханням щось купити. Спочатку купують те, що необхідно, а вже потім те, що хочеться.
7. Підсумок
Діти, сьогодні ми дізналися з вами, що у кожного з нас є свої потреби в їжі, воді, теплі, потреби в спілкуванні. Але ще кожній людині необхідна увага друзів. Давайте подаруємо усмішку один одному, щоб у вас протягом всього дня був гарний настрій.
- Що ви сьогодні нового дізналися?
Немає коментарів:
Дописати коментар