Програмовий зміст: вчити розмежовувати «Я маю право» і « Я не повинен»; сприяти розвитку почуття власної гідності; продовжувати вчити дивитися на світ доброзичливо і чуйно. Закріпити правила поведінки в різних ситуаціях; розвивати мовлення; виховувати позитивне ставлення до своїх товаришів.
Матеріал: ілюстративний матеріал «Права дитини»; набір сюжетних картинок до статей «Конвенція ООН про права дитини», лялька.
Структура заняття
1. Організаційний момент.
Доброго ранку рідний наш дім!
Доброго ранку, діткам усім!
Доброго ранку, сонечку ясному!
Доброго ранку, небу прекрасному!
Вліво-вправо поверніться,
Одне
одному всміхніться.
2. Сюрпризний момент.
У гості прийшла лялька Галинка і принесла картинки.
3. Розгляд ілюстративного матеріалу.
4. Пальчикова гімнастика «Сім’я»
5. Бесіда «Мої права»
6. Фізкультхвилинка
7. Дидактична гра «Так чи ні»
8. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар