вівторок, 31 травня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: Математична прогулянка «Цікаві завдання від зайчика»

 

Програмовий зміст: закріпити вміння дітей лічити й відраховувати предмети у межах п’яти; повторити геометричні фігури, закріпити вміння розрізняти їх і використовувати, розв’язуючи логічні вправи; з’ясувати вміння орієнтуватись у часі та просторі; розвивати логічне мислення; виховувати увагу та спостережливість.

 

Матеріал: зайчик,  дидактичні ігри (ІКТ): «Кількісна та порядкова лічба», «Порівняння предметів за кольором та формою», «Називання чисел у зворотньому порядку»; відео «Математика від зайчика», «Орієнтування у просторі»

Хід заняття

 

 

1.     Діти, послухайте й відгадайте загадку. Я впевнена, ви відразу впізнаєте, про кого в ній іде мова

 

Довгі вуха, куций хвіст,

Невеличкий сам на зріст.

На городі побував,

Там капустки пожував.

Довгі лапки — скік та скік.

Ми погнались — він утік. (Зайчик)

— Молодці, правильно відгадали.

Сьогодні до на нашу зустріч з вами завітав зайчик. Проте він дуже засмучений. У нього трапилася біда. Лисичка прогнала зайчика з його хатинки.  Він  прийшов до нас просити допомоги, бо Лисиця сказала йому, що звільнить хатинку лише тоді, коли він виконає всі її завдання. А Зайчик іще не вчив математики і сам не впорається з ними. Допоможемо йому?

2.     «Математика від зайчика»

3.      Гра «пропущені цифри»

4.     Відео «Орієнтування у просторі»

Фізкультхвилинка із зайчиком

 

5.     Ігри ІКТ від зайчика

·        «Називання чисел у зворотньому порядку»

·        «Порівняння предметів за кольором та формою»

·        «Кількісна та порядкова лічба

 

6.     Підсумок заняття

  Діти, вам сподобалися завдання, які передала Лисичка?

 А яке сподобалося найбільше? Чому?

Ви були уважними, кмітливими і все змогли виконати, а отже, допомогли Зайчикові звільнити хатинку.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар