пʼятниця, 6 травня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення (аплікація) "Весела бджілка"

 

    Програмовий зміст: вчити дітей виготовляти  паперову «Веселу бджілку»;             розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, дрібну моторику рук ;творчі                 здібності     та фантазію дітей; виховувати охайність, працелюбність, вмінню             бережливо та економно використовувати матеріал, підтримувати у чистоті                 робоче місце та дотримуватись правил техніки безпеки.

Обладнання: двосторонній кольоровий папір та картон, ножиці, олівець, клей, зразок виробу.

Структура заняття

1.     Організаційний момент.

Вона така невеличка,

По квітках собі літає

Та смачний медок збирає.

Любить працю, хоч мала.

Знаєте, хто це така?

Трудівниця ця… (бджола).

2.     Розглядання ілюстративного матеріалу.

Так, це бджола. Як ви здогадалися, що це бджола? Розкажіть про неї. Бджілка невеличка. У неї тіло сіро-коричневе, смугасте. Голівка чорна. Крильця прозорі. Вона літає по квітках та збирає медок. Яка бджілка? (Вона працьовита, трудолюбива, старанна.) Яку пісеньку співає бджілка? Що вона робить? (Дзижчить)

— Як одним словом назвати бджілку? (Це комаха.)

3.     Показ роботи вихователем.

4.     Пальчикова гімнастика «Бджілки»

5.     Самостійна робота дітей.

6.     Підсумок роботи

 




Немає коментарів:

Дописати коментар