вівторок, 24 травня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Цікава математика"

 

Програмовий зміст: : вправляти дітей у називанні чисел у прямому і зворотному порядку; вправляти в кількісній та порядковій лічбі в межах 5 ; закріплювати знання про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник); формувати вміння встановлювати закономірності ряду предметів і продовжувати ряд; розвивати вміння порівнювати, аналізувати; виховувати зосередженість, інтерес до математики.

Матеріал: Ілюстрації звірят, тітоньки Сови; смужки та набір цифр.

 

Структура заняття

 


1.     Привітання:

Добрий день мої малята,

Любі хлопчики й дівчатка!

В добрий час рада бачити я вас!

 

Заняття цікаве я  для вас приготувала І вже час  його розпочинати.

2.     Відгадування загадки

Дітки, сьогодні до нас завітала дуже поважна гостя! Хто ж це? Послухайте загадку.

Лісом в темряві літає,

«Ху-гу, ху-гу», – промовляє.

Велетенська голова.

Здогадались? Це …(Сова)

Так, сова.  Це не тільки нічна пташка, але і ще мудра пташка, яка багато знає.  У лісі вона має школу де навчає звірят математиці, грамоті. І сьогодні вона  запрошує нас до своєї школи, хоче перевірити ваші знання. У сови для нас є кілька завдань, які ми повинні виконати. Але спочатку Мудра сова хоче перевірити чи умієте ви рахувати.

3.     Ігрова вправа «Порахуй»

Вихователь називає цифру, а дітки показують відповідну кількість смужок.

Я буду називати число, а ви будете показувати смужки відповідно до числа, яке я скажу. (2, 4, 1)

-         А тепер порахуємо скільки у нас смужок є на столику. Рахуємо разом. А тепер спробуємо порахувати у зворотному напрямку.

-       Так, молодці. Отож можемо переходити до виконання завдань.

Тітонька Сова принесла нам картинки на яких зображені цифри. Давайте уважно подивимся і спробуємо назвати цифри які пише ведмедик.

4.     Дидактична гра «Впізнай цифру»

-         Молодці, цифри відгадали. Ми з вами раніше порівнювали числа і визначали яке число більше, менше. А ще предмети можна порівнювати за іншими параметрами за довжиною (довший, коротший), Великий або маленький предмет, вузький або широкий.

5.     Дидактична гра «Незвичайну порівнялочку»

Молодчинки. А тепер уявимо, що ми маленькі ведмежата і зробимо невеличку зарядку.

6.     Фізкультхвилинка  «Ведмежата»

Ведмежата в хатці жили жили

Головою вони крутили

Ведмежата мед шукали

Дружно дерево гойдали

Ведмежата танцювали

Вгору лапки піднімали.

-         Трішки порухались. А ось і наступне завдання від тітоньки Сови. Їй потрібна наша допомога. Звірята – бешкетники заховались у середині геометричних фігур. Нам потрібно їх знайти і назвати геометричну фігуру у якій вони знаходились.

-         А що визнаєте про трикутник?

-         А що знаєте про квадрат?

7.     Дидактична гра «Де заховалася тваринка?»

-         Отже у нас залишилося останнє завдання. Мудра сова принесла нам квіти але вони не прості, в серединці зображена певна кількість предметів, а на пелюсточках цифри. Нам потрібно порахувати предмети і тоді дізнаємося яка пелюсточка нам потрібна.

8.      Дидактична гра «Вчимося рахувати»

9.     Підсумок.

-         Діти, ви виконали всі завдання, які підготувала для вас тітонька Сова. Вона дуже задоволена вами. Дякую вам. А вам сподобалося бути учнями тітоньки Сови. Тоді ми ще обов’язково зустрінемось. До зустрічі!





Немає коментарів:

Дописати коментар