Програмовий
зміст: : вправляти дітей у називанні чисел у
прямому і зворотному порядку; вправляти в кількісній та порядковій лічбі в
межах 5 ; закріплювати
знання про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник);
формувати вміння встановлювати закономірності ряду предметів і продовжувати
ряд; розвивати вміння порівнювати, аналізувати;
виховувати зосередженість, інтерес до математики.
Матеріал: Ілюстрації звірят, тітоньки Сови; смужки та набір цифр.
Структура заняття
1.
Привітання:
Добрий день мої
малята,
Любі хлопчики й
дівчатка!
В добрий час рада
бачити я вас!
Заняття цікаве
я для вас приготувала І
вже час його розпочинати.
2. Відгадування
загадки
Дітки, сьогодні до
нас завітала дуже поважна гостя! Хто ж це? Послухайте загадку.
Лісом в темряві літає,
«Ху-гу, ху-гу», – промовляє.
Велетенська голова.
Здогадались? Це …(Сова)
Так, сова. Це не тільки нічна
пташка, але і ще мудра пташка, яка багато знає. У лісі вона має школу де навчає звірят
математиці, грамоті. І сьогодні вона запрошує
нас до своєї школи, хоче перевірити ваші знання. У сови для нас є кілька
завдань, які ми повинні виконати. Але спочатку Мудра сова хоче перевірити чи
умієте ви рахувати.
3.
Ігрова вправа «Порахуй»
Вихователь називає цифру, а дітки показують відповідну кількість смужок.
Я буду називати число, а ви будете показувати смужки відповідно до числа,
яке я скажу. (2, 4, 1)
-
А
тепер порахуємо скільки у нас смужок є на столику. Рахуємо разом. А тепер
спробуємо порахувати у зворотному напрямку.
-
Так,
молодці. Отож можемо переходити до виконання завдань.
Тітонька Сова принесла нам картинки на яких зображені цифри. Давайте уважно
подивимся і спробуємо назвати цифри які пише ведмедик.
4.
Дидактична гра «Впізнай цифру»
-
Молодці,
цифри відгадали. Ми з вами раніше порівнювали числа і визначали яке число
більше, менше. А ще предмети можна порівнювати за іншими параметрами за
довжиною (довший, коротший), Великий або маленький предмет, вузький або
широкий.
5. Дидактична
гра «Незвичайну порівнялочку»
Молодчинки. А тепер уявимо, що ми маленькі ведмежата і зробимо невеличку
зарядку.
6. Фізкультхвилинка «Ведмежата»
Ведмежата
в хатці жили жили
Головою
вони крутили
Ведмежата
мед шукали
Дружно
дерево гойдали
Ведмежата танцювали
Вгору лапки піднімали.
-
Трішки
порухались. А ось і наступне завдання від тітоньки Сови. Їй потрібна наша
допомога. Звірята – бешкетники заховались у середині геометричних фігур. Нам
потрібно їх знайти і назвати геометричну фігуру у якій вони знаходились.
-
А що
визнаєте про трикутник?
-
А що
знаєте про квадрат?
7. Дидактична
гра «Де заховалася тваринка?»
-
Отже
у нас залишилося останнє завдання. Мудра сова принесла нам квіти але вони не
прості, в серединці зображена певна кількість предметів, а на пелюсточках
цифри. Нам потрібно порахувати предмети і тоді дізнаємося яка пелюсточка нам
потрібна.
8. Дидактична гра «Вчимося рахувати»
9. Підсумок.
-
Діти, ви виконали всі завдання, які
підготувала для вас тітонька Сова. Вона дуже задоволена вами. Дякую вам. А вам сподобалося бути учнями тітоньки Сови. Тоді ми ще
обов’язково зустрінемось. До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар