Програмовий
зміст: продовжувати
знайомити дітей з українською вишивкою, традиціями та культурою свого народу; розширити
знання про сорочку, її частини; розвивати спостережливість; виховувати
національну гордість за український народ, любов до народних традицій,
патріотичні почуття.
Матеріали: вишиті сорочки, ілюстрації оздоблення
сорочок, вірші, прислів’я,
шаблони сорочки, клей, оздоблення.
Структура заняття
1.
Вступна частина. Вітання
2.
Читання вірша В.Крищенка
« Вишиванка».
Мама вишила мені
Квітами сорочку –
Квіти гарні, весняні:
На, вдягай, синочку!
В нитці – сонце золоте,
Пелюстки багряні,
Ласка мамина цвіте
В тому вишиванні.
Вишиваночку візьму,
Швидко одягнуся,
Підійду і обійму
Я свою матусю.
3.
Розглядання сорочки
вишиванки.
Що вишите на
сорочці? Якими кольорами вишиті візерунки? Якими нитками вишита сорочка? Який
орнамент? Як ви думаєте, для чого вишиті ці сорочки?
4.
Читання прислів’я: « Сорочка
на тіло, а лінь у двері »
-
Як ви розумієте це
прислів’я?
-
Які ще прислів’я про сорочку ви знаєте?
Рукава, як
писанка, а личко, як маків цвіт.
5. Дидактична гра «Який орнамент на вишиванці»
6.
Фізкультхвилинка
Хмарка
сонечко закрила, (піднімання
рук угору)
Слізки срібні обронила,
Ми ті слізки
пошукали, (присідання)
У травичці
позбираєм. (нахили
тулуба вперед)
Пострибаєм, як
зайчата (стрибки)
Полетимо, як
пташенята (рухи
руками)
Потанцюємо ще
трішки, («
пружинка»)
Щоб спочили ручки, ніжки.
Всі веселі? От чудово!
А тепер до праці знову.
7.
Показ роботи вихователем.
8.
Пальчикова гімнастика
Рученята
натрудились
І
вже трішки притомились
Їх
згинаєм, розгинаєм
Пальчики
порозминаєм
Ось
утворимо замочок
Потім
згорнемо в клубочок
Всі
на піаніно граєм
І спочатку
починаєм
9.
Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар