вівторок, 10 травня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Котик і півник"

 

Програмовий зміст: перевірити засвоєння дітьми кількісної, порядкової (прямої та зворотної) лічби, знань про геометричні фігури, частини доби; ознайомити з об’ємними геометричними фігурами; вчити розрізняти поняття «вчора», «сьогодні», «завтра», «потім», «давно», «тепер», «раніше» та правильно вживати ці слова; виховувати увагу, самостійність.

Матеріал:  котик (іграшка), півник (площинний),  яблука, цифри, геометричні фігури (площинні, об’ємні).

 

Структура заняття

1. Ігрова ситуація «Зустріч з Котиком».

В и х о в а т е л ь. Дітки, я сьогодні на подвір’ї побачила котика. Він сидів і плакав. Я його запитала, звідки він і що трапилось. Розповів Котик, що він прибув з казки «Котик і Півник». Вкрала таки Лисиця його Півника, і що вже котик не робив, нічого не допомагає. Сидить Лисичка в хатці і каже:

Коте сірий, коте волохатий,

Якщо хочеш півника забрати,

Ти завдання ці зроби,

Ну а потім вже бери.

— Сказала й виставила на поріг яблука, а кожне яблучко має дуже складне завдання. Не може впоратися з ними Котик і плаче. Допоможемо йому звільнити Півника?

Ось завдання перед вами,

Наші славні малюки,

Треба рахувати вміло,

Швидко, правильно і сміло.

2. Дидактична гра «Знайди помилку»

3. Фізкультхвилинка

4. Дидактична гра «Опиши геометричну фігуру»

5. Дидактична гра «Дні тижня»

6. Підсумок.

Котик дуже вдячний вам,

Нашим добрим малюкам,

Що так добре працювали

І півника врятували.







Немає коментарів:

Дописати коментар