Програмовий зміст: перевірити засвоєння дітьми кількісної, порядкової
(прямої та зворотної) лічби, знань про геометричні фігури, частини доби;
ознайомити з об’ємними геометричними фігурами; вчити розрізняти поняття
«вчора», «сьогодні», «завтра», «потім», «давно», «тепер», «раніше» та правильно
вживати ці слова; виховувати увагу, самостійність.
Матеріал: котик (іграшка),
півник (площинний), яблука, цифри,
геометричні фігури (площинні, об’ємні).
Структура заняття
1. Ігрова ситуація «Зустріч з
Котиком».
В и х о в а т е л ь. Дітки, я сьогодні на подвір’ї побачила котика. Він
сидів і плакав. Я його запитала, звідки він і що трапилось. Розповів Котик, що
він прибув з казки «Котик і Півник». Вкрала таки Лисиця його Півника, і що вже
котик не робив, нічого не допомагає. Сидить Лисичка в хатці і каже:
Коте сірий, коте волохатий,
Якщо хочеш півника забрати,
Ти завдання ці зроби,
Ну а потім вже бери.
— Сказала й виставила на поріг яблука, а кожне яблучко має дуже складне
завдання. Не може впоратися з ними Котик і плаче. Допоможемо йому звільнити
Півника?
Ось завдання перед вами,
Наші славні малюки,
Треба рахувати вміло,
Швидко, правильно і сміло.
2. Дидактична гра «Знайди помилку»
3. Фізкультхвилинка
4. Дидактична гра «Опиши геометричну фігуру»
5. Дидактична гра «Дні тижня»
6. Підсумок.
Котик дуже вдячний вам,
Нашим добрим малюкам,
Що так добре працювали
І півника врятували.




Немає коментарів:
Дописати коментар