Програмовий зміст: вчити малювати використовуючи нетрадиційні прийоми
зображення: повітряною кулькою, домальовувати деталі об’єкта, для закінченості
і схожості з реальною квіткою; тренувати дихання: сприяти розвитку більш глибокого
вдиху і більш тривалого видиху; розвивати дитячу творчість, фантазію.
Матеріал: повітряна кулька, пензлики, акварельні фарби, аркуш паперу А-4,
стаканчик з водою, зображення бджілки.
Структура заняття
1. Організаційний момент.
- Дітки, я бачу, що ви сьогодні
у гарному настрої і налаштовані працювати. Давайте один одному посміхнемося і
подаруємо свою посмішку.
- До нас сьогодні завітала гостя.
Давайте відгадаємо загадку і тоді дізнаємося хто це.
Ця маленька трудівниця
Мед збирає як годиться:
Все у вулик, все у соти,
Не цурається роботи!
(Бджола)
2. Бесіда про
бджілку.
3. Дидактична гра «Назви колір квітки»
4. Показ роботи вихователем
5. Пальчикова
гімнастика «Бджілки»
6. Самостійна робота дітей
7. Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар