Програмовий зміст: ознайомлювати
дітей із таким явищем природи як веселка, її видами (подвійна, біла, зимова,
вогняна), вчити їх розрізняти. Закріпити
уявлення дітей про кольори веселки, їх назви. Поглиблювати просторові уявлення
дітей, вміння називати розміщення предмета відносно іншого. Розширювати
запас слів за рахунок назв предметів. Формувати уявлення про мовленнєвий етикет, його основну вимогу –
ввічливість, статечність, уважність, чемність. Розвивати
мислення, мовлення, пам’ять, дрібну
моторику рук, стимулювати сенсорний та творчий розвиток, виховувати
естетичний смак та охайність під час роботи; бажання милуватися красою краєвидів та проводити
спостереження у природі, вміння аналізувати й робити висновки. Виховувати любов
до природи, ввічливість
Обладнання: картон рожевий,
папір кольоровий, клей, фломастер, вата, ватні палички; відео «Як з’являється веселка», презентація «Барвиста веселочка»
Структура заняття
1. Привітання
Діти, а хто мені підкаже, який сьогодні день тижня? Так,
п’ятниця, правильно! А про що ми
говорили з вами на цьому тижні? (про
кольори)
А якого кольору у нас був понеділок? А вівторок? А середа? А четвер? А як ви
думаєте, якому кольору буде присвячений день сьогодні?
А щоб дізнатися,
подивіться будь ласка відео.
Перегляд
відео-загадки про веселку
Так, і день у нас буде сьогодні –
веселковий або день кольорів веселки.
2. Перегляд презентації «Барвиста веселочка»
Бесіда за змістом
3. Відеоролик «Як з’являється
веселка»
4. Фізкультхвилинка «Райдуга»
5. Дидактична гра «Кольорові мандри»
6. Розгляд зразка аплікації «Веселка в небі
чарівна»
7. Показ вихователем виконання роботи
8. Самостійна робота дітей
9. Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар