Програмовий
зміст:
Сприяти створенню позитивного емоційного фону, розвиток загальної та дрібної моторики; викликати у дітей бажання ліпити фігурку. Закріплюємо формоутворюючі рухи при
створенні круглої форми і з'єднання деталей.
Розвивати відчуття форми та композиції. Розвивати пізнавальний інтерес до
навколишнього світу природи.Розвивати увагу до слухання мовлення дорослого й
однолітків, до виконання якої-небудь дії за пропозицією дорослого; розвивати вміння виконувати дії
продуктивного характеру
Матеріали:
пластилін, , підставки для поробки, стеки, серветки.
Сюрпризный момент – Зайчик;
відео «Розповідь про гусеницю»
Хід
заняття
1. Сюрпризний
момент (прихід зайчика)
2. Оголошення теми заняття
Загадка
Може в яблуко
залізти,
А потім його ж
з'їсти:
Все, що смачно,
виїдає
І назад виповзає.
Діти відгадують
загадку. ( Гусениця)
3.
Презентація «Розповідь про гусеницю»
4.
Бесіда за змістом
Гусениця -
це личинка метелика, яка вилуплюється з яйця. У неї, на відміну від своєї
матері, дуже неприваблива зовнішність.
Гусениці
мають м'яке витягнуте тіло. Крил у них немає. Багато мають яскраве забарвлення
і красиве опушення або вирости. Більшість видів мають шелкоотделітельние
залози, за допомогою яких вони створюють кокон. Харчуються в основному
рослинною їжею. Досягнувши певного віку, гусениці заляльковуються і скоро
перетворюються в прекрасне створіння - метелика.
5. Розгляд зразка вихователя
6. Пальчикова гімнастика
7. Виконання роботи дітьми
Діти ліплять своїх гусениць, прикріплюючи деталі до
картонним листочками.
Якщо діти швидко виконують завдання, їм пропонується
прикрасити гусеницю, зробити їй лапки, гусеничат, квіти навколо
8.
Перегляд робіт, обговорення
Немає коментарів:
Дописати коментар