вівторок, 14 червня 2022 р.

Пізнавальна діяльність Тема: «У світі небезпечних предметів»

 

 

Програмовий зміст: учити дітей дотримуватися правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки. Формувати уявлення дітей про небезпечні для здоров`я та життя предмети

( колючі, ріжучі, вогненебезпечні, травмонебезпечні та отруйні). Покращувати навички пояснювального мовлення. Розвивати в дітей вміння розмірковувати: чому цікаві та привабливі зовні предмети можуть бути небезпечними. Виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкоджувати власній безпеці.

Обладнання: презентації ігор: «Особиста безпека», «Безпечна поведінка»

Хід заняття:

1.     Привітання

Вихователь: Станьте, діти, всі чемненько,

Усміхніться всім гарненько,

Усміхніться самі до себе,

Усміхніться всі до мене,

Привітайтесь: «Добрий день!» (Вітаються)

2.     Оголошення теми заняття

Вихователь: Діти, кожен день нас оточує багато речей. Певні речі ми з вами добре знаємо, а деякі ще ні. Речі бувають небезпечні та безпечні, шкідливі та корисні. Ось сьогодні ми поговоримо про те, чому так важливо нам з вами про це знати.

3.     Дидактична гра «Небезпечні предмети».

Мета:  закріпити знання дітей про небезпечні предмети; вчити обирати безпечні предмети для розваг та уникати небезпечних ситуацій; розвивати мислення, увагу, спостережливість; виховувати потребу повсякденного дотримання правил безпеки

4.     Правила безпеки при користуванні електроприладами.

5.     Дитяча абетка про небезпечні речі та знахідки.

6.     Фізкультхвилинка

7.     Гра «Особиста безпека»

8.     Гра «Безпечна поведінка»

Мета: ознайомити дітей із правилами безпечної поведінки вдома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути побутових небезпек за відсутності батьків; спонукати учнів до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність, уміння діяти розсудливо в різних життєвих ситуаціях.

9.     Підсумок заняття



Немає коментарів:

Дописати коментар