пʼятниця, 15 липня 2022 р.

Образотворча майстерня (аплікація) "Чудернацький клоун"

 Програмовий зміст: навчити створювати образ портрета клоуна; познайомити дітей з професією клоуна; учити доповнювати аплікацію домальовуванням деталей (риси обличчя – очі, рот); формувати вміння дітей співвідносити колір з емоційним станом людини; продовжувати вправляти в зображенні предмета на основі геометричних фігур (обличчя, очі – овал; ніс – коло; ковпачок, комірець – трикутник); закріплювати уявлення про техніку аплікації та малювання; розвивати мислення, точність, емоційну пам'ять, кольоровідчуття, терпіння, фантазію і творчі здібності, поповнювати словниковий запас.  Виховувати акуратність, позитивне ставлення до роботи, зробленої своїми руками, естетичний смак, уміння самостійно створювати емоційні художні образи. Створити добрий і веселий настрій під час заняття.

Матеріал:  шаблон; кольоровий папір для вирізування деталей для портрета клоунів (комірець, ковпачок); готові деталі (коло для носа); клей; фломастери; приналежності для роботи з клеєм (пензлики, підставки, серветки, клейонка). демонстраційний матеріал: ілюстрація із зображенням клоуна; картина «Чудернацькі клоуни»; аплікація.

                                                Структура заняття 

 

1.       1.                Вступна частина:

У цирку виступає він:

Червоний ніс,  кудряшки.

Всі над ним завжди сміються,

Ну, а він не плаче. (клоун)

-                   Молодці! Вивішується зображення клоуна.

-                   До нас у гості сьогодні завітав клоун. Знайомтесь його звати Боня! Коли він знаходиться дома, йому завжди сумно, тому що поряд з ним немає його друзів.

2.                Основна частина.

-     Де можна зустріти клоунів? (Клоунів можна зустріти в цирку).

-     Чим клоун займається в цирку? (Клоуни смішать і розважають людей, жонглюють, показують фокуси)

-     Як ви думаєте, а складно працювати клоуном?  (Відповіді дітей. Складно, тому що вони змінюють свої емоції та вміють бути смішними, сумними, здивованими).

-     Сьогодні ми з вами зробимо портрети клоунів, друзів Боні, щоб він міг повісити їх у себе вдома і йому не було сумно. (Поставити картину)

-     Чим відрізняються ці клоуни один від одного? (Міміка, кольори)

-     Питання про кольори, які присутні на портретах клоунів.

-     Питання про їх міміку. Діти, давайте побудемо клоунами (відтворення емоцій клоунів)

-     З яких геометричних фігур складається портрет? (трикутник, коло, овал)

-     Подивіться, обличчя і волосся, в вас вже намальовані, носик я вам вирізала, бровки, очі та ротик ми намалюємо, а от трикутні ковпачки та комірці ми з вами вирізали раніше. Вивісити готову аплікацію.

-     А зараз я покажу як зробити портрети чудернацьких клоунів. Створення образу клоунів.

1.  Приклеїти ковпак.

2.  Приклеїти комірець, з’єднуючи кути між собою.

3.  По середині обличчя приклеїти ніс (зробити з усіма клоунами).

4.  Намалювати брови, очі, рот, відображуючи різний настрій.

Пальчикова гімнастика

-     Давайте зарядимо наш пензлик (вимовити чарівні слова та покрутити пензлик у долонях).

-     Самостійна робота дітей. Діти роблять аплікацію, вихователь стежить за якістю, надає індивідуальну допомогу при необхідності.

3. Заключна частина.

-     Молодці, діти. Які гарні в вас вийшли портрети чудернацьких клоунів.     Клоун Боня дуже дякує вам, тепер він ніколи не буде сумувати вдома, а буде завжди дивитися на портрети своїх друзів!           Вступна частина:

У цирку виступає він:

Червоний ніс,  кудряшки.

Всі над ним завжди сміються,

Ну, а він не плаче. (клоун)

-                   Молодці! Вивішується зображення клоуна.

-                   До нас у гості сьогодні завітав клоун. Знайомтесь його звати Боня! Коли він знаходиться дома, йому завжди сумно, тому що поряд з ним немає його друзів.

2.                Основна частина.

-     Де можна зустріти клоунів? (Клоунів можна зустріти в цирку).

-     Чим клоун займається в цирку? (Клоуни смішать і розважають людей, жонглюють, показують фокуси)

-     Як ви думаєте, а складно працювати клоуном?  (Відповіді дітей. Складно, тому що вони змінюють свої емоції та вміють бути смішними, сумними, здивованими).

-     Сьогодні ми з вами зробимо портрети клоунів, друзів Боні, щоб він міг повісити їх у себе вдома і йому не було сумно. (Поставити картину)

-     Чим відрізняються ці клоуни один від одного? (Міміка, кольори)

-     Питання про кольори, які присутні на портретах клоунів.

-     Питання про їх міміку. Діти, давайте побудемо клоунами (відтворення емоцій клоунів)

-     З яких геометричних фігур складається портрет? (трикутник, коло, овал)

-     Подивіться, обличчя і волосся, в вас вже намальовані, носик я вам вирізала, бровки, очі та ротик ми намалюємо, а от трикутні ковпачки та комірці ми з вами вирізали раніше. Вивісити готову аплікацію.

-     А зараз я покажу як зробити портрети чудернацьких клоунів. Створення образу клоунів.

1.  Приклеїти ковпак.

2.  Приклеїти комірець, з’єднуючи кути між собою.

3.  По середині обличчя приклеїти ніс (зробити з усіма клоунами).

4.  Намалювати брови, очі, рот, відображуючи різний настрій.

Пальчикова гімнастика

-     Давайте зарядимо наш пензлик (вимовити чарівні слова та покрутити пензлик у долонях).

-     Самостійна робота дітей. Діти роблять аплікацію, вихователь стежить за якістю, надає індивідуальну допомогу при необхідності.

3.  Заключна частина.

-     Молодці, діти. Які гарні в вас вийшли портрети чудернацьких клоунів. Клоун Боня дуже дякує вам, тепер він ніколи не буде сумувати вдома, а буде завжди дивитися на портрети своїх друзів!  






 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар