Програмовий зміст: навчити створювати образ портрета клоуна; познайомити дітей з професією клоуна; учити доповнювати аплікацію домальовуванням деталей (риси обличчя – очі, рот); формувати вміння дітей співвідносити колір з емоційним станом людини; продовжувати вправляти в зображенні предмета на основі геометричних фігур (обличчя, очі – овал; ніс – коло; ковпачок, комірець – трикутник); закріплювати уявлення про техніку аплікації та малювання; розвивати мислення, точність, емоційну пам'ять, кольоровідчуття, терпіння, фантазію і творчі здібності, поповнювати словниковий запас. Виховувати акуратність, позитивне ставлення до роботи, зробленої своїми руками, естетичний смак, уміння самостійно створювати емоційні художні образи. Створити добрий і веселий настрій під час заняття.
Матеріал: шаблон; кольоровий папір для вирізування деталей для портрета клоунів (комірець, ковпачок); готові деталі (коло для носа); клей; фломастери; приналежності для роботи з клеєм (пензлики, підставки, серветки, клейонка). демонстраційний матеріал: ілюстрація із зображенням клоуна; картина «Чудернацькі клоуни»; аплікація.
Структура заняття
1. 1. Вступна частина:
У цирку виступає він:
Червоний ніс, кудряшки.
Всі над ним завжди сміються,
Ну, а він не плаче. (клоун)
-
Молодці! Вивішується зображення клоуна.
- До нас у гості сьогодні завітав клоун. Знайомтесь його звати Боня! Коли він знаходиться дома, йому завжди сумно, тому що поряд з ним немає його друзів.
2.
Основна частина.
- Де можна зустріти клоунів? (Клоунів можна зустріти в цирку).
- Чим клоун займається в цирку? (Клоуни смішать і розважають людей, жонглюють, показують фокуси)
- Як ви думаєте, а складно працювати клоуном? (Відповіді дітей. Складно, тому що вони змінюють свої емоції та вміють бути смішними, сумними, здивованими).
- Сьогодні ми з вами зробимо портрети клоунів, друзів Боні, щоб він міг повісити їх у себе вдома і йому не було сумно. (Поставити картину)
- Чим відрізняються ці клоуни один від одного? (Міміка, кольори)
- Питання про кольори, які присутні на портретах клоунів.
- Питання про їх міміку. Діти, давайте побудемо клоунами (відтворення емоцій клоунів)
- З яких геометричних фігур складається портрет? (трикутник, коло, овал)
- Подивіться, обличчя і волосся, в вас вже намальовані, носик я вам вирізала, бровки, очі та ротик ми намалюємо, а от трикутні ковпачки та комірці ми з вами вирізали раніше. Вивісити готову аплікацію.
- А зараз я покажу як зробити портрети чудернацьких клоунів. Створення образу клоунів.
1. Приклеїти ковпак.
2. Приклеїти комірець, з’єднуючи кути між собою.
3. По середині обличчя приклеїти ніс (зробити з усіма клоунами).
4. Намалювати брови, очі, рот, відображуючи різний настрій.
Пальчикова
гімнастика
- Давайте зарядимо наш пензлик (вимовити чарівні слова та покрутити пензлик у долонях).
- Самостійна робота дітей. Діти роблять аплікацію, вихователь стежить за якістю, надає індивідуальну допомогу при необхідності.
3. Заключна
частина.
-
Молодці, діти. Які гарні в вас вийшли
портрети чудернацьких клоунів. Клоун Боня дуже дякує вам, тепер він ніколи не
буде сумувати вдома, а буде завжди дивитися на портрети своїх друзів!
Вступна
частина:
У цирку виступає він:
Червоний ніс, кудряшки.
Всі над ним завжди сміються,
Ну, а він не плаче. (клоун)
-
Молодці! Вивішується зображення клоуна.
-
До нас у гості сьогодні завітав клоун.
Знайомтесь його звати Боня! Коли він знаходиться дома, йому завжди сумно, тому
що поряд з ним немає його друзів.
2.
Основна частина.
-
Де можна зустріти клоунів? (Клоунів можна
зустріти в цирку).
-
Чим клоун займається в цирку? (Клоуни смішать і розважають людей, жонглюють,
показують фокуси)
-
Як ви думаєте, а складно
працювати клоуном? (Відповіді
дітей. Складно, тому що вони змінюють свої емоції та вміють бути смішними,
сумними, здивованими).
-
Сьогодні ми з вами зробимо портрети
клоунів, друзів Боні, щоб він міг повісити їх у себе вдома і йому не було
сумно. (Поставити картину)
- Чим відрізняються ці клоуни один від одного? (Міміка, кольори)
- Питання про кольори, які присутні на портретах клоунів.
- Питання про їх міміку. Діти, давайте побудемо клоунами (відтворення емоцій клоунів)
-
З яких геометричних фігур складається
портрет? (трикутник, коло, овал)
- Подивіться, обличчя і волосся, в вас вже намальовані, носик я вам вирізала, бровки, очі та ротик ми намалюємо, а от трикутні ковпачки та комірці ми з вами вирізали раніше. Вивісити готову аплікацію.
- А зараз я покажу як зробити портрети чудернацьких клоунів. Створення образу клоунів.
1. Приклеїти ковпак.
2. Приклеїти комірець, з’єднуючи кути між собою.
3. По середині обличчя приклеїти ніс (зробити з усіма клоунами).
4. Намалювати брови, очі, рот, відображуючи різний настрій.
Пальчикова
гімнастика
- Давайте зарядимо наш пензлик (вимовити чарівні слова та покрутити пензлик у долонях).
- Самостійна робота дітей. Діти роблять аплікацію, вихователь стежить за якістю, надає індивідуальну допомогу при необхідності.
3. Заключна
частина.
- Молодці, діти. Які гарні в вас вийшли портрети чудернацьких клоунів. Клоун Боня дуже дякує вам, тепер він ніколи не буде сумувати вдома, а буде завжди дивитися на портрети своїх друзів!
Немає коментарів:
Дописати коментар