Програмовий зміст: вчити малювати
дітей за власною уявою, планувати зміст своєї роботи, опиратися на вже здобуті
знання раніше; доводити розпочату справу до кінця; удосконалювати навички
роботи з пензликом, вміння правильно і охайно користуватися фарбами; розвивати
творчу уяву, мислення, креативність, фантазію, пам'ять; виховувати бажання
допомагати іншим, самостійність і охайність в роботі.
Матеріал: ілюстративний матеріал «Подарунки», гуашеві фарби,
пензлик, вода.
Структура заняття
1. Привітання
Доброго ранку сонце привітне!
Доброго ранку небо блакитне!
Доброго ранку в небі пташки!
Доброго ранку дерева й кущі!
Доброго ранку квіти запашні!
Доброго ранку тобі і мені!
2.
Ігровий момент
— Діти, дивіться, хто це до нас завітав?
(Незнайко)
— Незнайко говорить, що хоче з вами
порадитися. У його сестрички Полінки сьогодні день народження і він не знає, що
їй подарувати.
3. Вступна бесіда
— Не сумуй, ми тобі обов’язково порадимо і
підкажемо, що ж можна подарувати на день народження.
— Діти, то що ж можна подарувати на це
свято? (Відповіді дітей)
Вірш
Подарунків на світі є дуже багато,
Їх не злічити нам всіх малята.
Ведмедик, машинка, квітка червона,
Намисто, кулька чи гарна корона.
Ти подарунок свій обирай,
Довго не барися і Незнайкові допомагай.
Дидактична
гра «Де чия іграшка?»
— Незнайко говорить, що ви всі молодці,
скільки у вас ідей. Але він їх всіх не запам’ятав. Давайте ми всі подарунки,
які можна подарувати Полінці намалюємо. Це буде для Незнайка підказкою і він
нічого не забудеться. Я пропоную вам сьогодні намалювати ведмедика. Адже вони
так подобаються маленьким дівчаткам.
А чи знаєте ви
віршика про ведмедика? Давайте пригадаємо.
Ведмедик клишоногий лісом йде.
Шишки збирає та в мішок кладе.
Раптом впала шишка, ведмедю прямо в лоб.
Ведмедик розсердився і ногою топ.
Більше я не буду шишечки збирати.
Краще сяду на пеньок щоб відпочивати.
Але перш ніж ми
приступимо до малювання ведмедика, давайте з вами розглянемо на що схожі
частини тіла ведмедика. Голова схожа на коло, тіло – на овал, передні лапи
витягнуті, а задні трохи зігнуті в колінах, не забуваймо про маленькі круглі
вушка на голові.
3. Пояснення виконання завдання.
4. Пальчикова гімнастика
Рученята натрудились.
І вже трішки потомились.
Їх згинаєм, розгинаєм.
Трішки їх порозминаєм.
Ось утворимо замочок.
Потім згорнемо в клубочок.
Всі на піаніно граєм.
І спочатку починаєм.
Самостійна робота дітей
Підсумок
5.
Немає коментарів:
Дописати коментар