понеділок, 4 липня 2022 р.

Образотворча майстерня (малювання) "Подарунок для друга"

 

Програмовий зміст: вчити  малювати дітей за власною уявою, планувати зміст своєї роботи, опиратися на вже здобуті знання раніше; доводити розпочату справу до кінця; удосконалювати навички роботи з пензликом, вміння правильно і охайно користуватися фарбами; розвивати творчу уяву, мислення, креативність, фантазію, пам'ять; виховувати бажання допомагати іншим, самостійність і охайність в роботі.

Матеріал: ілюстративний матеріал «Подарунки», гуашеві фарби, пензлик, вода.

 

Структура заняття

1.     Привітання

Доброго ранку сонце привітне!

Доброго ранку небо блакитне!

Доброго ранку в небі пташки!

Доброго ранку дерева й кущі!

Доброго ранку квіти запашні!

Доброго ранку тобі і мені!

2.     Ігровий момент

      Діти, дивіться, хто це до нас завітав? (Незнайко)

      Незнайко говорить, що хоче з вами порадитися. У його сестрички Полінки сьогодні день народження і він не знає, що їй подарувати.

3.      Вступна бесіда

    Не сумуй, ми тобі обов’язково порадимо і підкажемо, що ж можна подарувати на день народження.

      Діти, то що ж можна подарувати на це свято? (Відповіді дітей)

                         Вірш

Подарунків на світі є дуже багато,

Їх не злічити нам всіх малята.

Ведмедик, машинка, квітка червона,

Намисто, кулька чи гарна корона.

Ти подарунок свій обирай,

Довго не барися і Незнайкові допомагай.

 

Дидактична гра «Де чия іграшка?»

 

    Незнайко говорить, що ви всі молодці, скільки у вас ідей. Але він їх всіх не запам’ятав. Давайте ми всі подарунки, які можна подарувати Полінці намалюємо. Це буде для Незнайка підказкою і він нічого не забудеться. Я пропоную вам сьогодні намалювати ведмедика. Адже вони так подобаються маленьким дівчаткам.

А чи знаєте ви віршика про ведмедика? Давайте пригадаємо.

 

Ведмедик клишоногий лісом йде.

Шишки збирає та в мішок кладе.

Раптом впала шишка, ведмедю прямо в лоб.

Ведмедик розсердився і ногою топ.

Більше я не буду шишечки збирати.

Краще сяду на пеньок щоб відпочивати.

 

Але перш ніж ми приступимо до малювання ведмедика, давайте з вами розглянемо на що схожі частини тіла ведмедика. Голова схожа на коло, тіло – на овал, передні лапи витягнуті, а задні трохи зігнуті в колінах, не забуваймо про маленькі круглі вушка на голові.

3.     Пояснення виконання завдання.

4.     Пальчикова гімнастика

Рученята натрудились.

І вже трішки потомились.

Їх згинаєм, розгинаєм.

Трішки їх порозминаєм.

Ось утворимо замочок.

Потім згорнемо в клубочок.

Всі на піаніно граєм.

І спочатку починаєм.

Самостійна робота дітей

Підсумок






5.     




 

Немає коментарів:

Дописати коментар