пʼятниця, 8 липня 2022 р.

Образотворча майстерня (аплікація) "Морозиво"

 

Програмовий зміст:  познайомити дітей з історією виникнення морозива, способами його отримання;  ознайомити із видами морозива, зацікавити процесом виготовлення морозива; дати уявлення про користь молочних продуктів для організму; розвивати пізнавальний інтерес; моторику рук; продовжувати вчити користуватися ножицями.

Матеріал: кольоровий папір, картон, клей, пензлик

Структура заняття

1.     Організаційний момент.

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку тобі і мені!

Дітки, сьогодні до нас у гості завітав пінгвін Ріккі. У нього дуже поганий настрій. А скажіть мені будь ласка, чим ми можемо підняти настрій? (послухати улюблену музику, зустрітися з друзями, з’їсти смаколика). Отже сьогодні ми будемо говорити про найулюбленіший смаколик усіх дітей. Відгадайте загадку.

Мені мама з магазину

Принесла в обгортці зиму.

Я її за мить зігрів.

Як? Та дуже просто — з’їв! (Морозиво.)

А, ви любите морозиво? Яке воно буває?А чи знаєте ви, де і коли з'явилося морозиво? Як ви думаєте, з чого роблять морозиво?

Так ось, сьогодні ми з вами і дізнаємося відповіді на всі питання, дізнаємося багато нового і цікавого про морозиво і самі зробимо своє незвичайне морозиво.

Морозиво з'явилося в стародавньому Китаї. Морозиво це - заморожена солодка маса з молочних продуктів з різними добавками, основні продукти будь-якого морозива це молоко,  масло, цукор і різні харчові добавки.

 

Існує безліч варіантів упаковки морозива - вафельні, паперові та пластикові стаканчики, морозиво на паличці, вафельні ріжки, рулети, брикети, торти.

Також, є величезна кількість різноманітних сортів і видів морозива. наприклад, крем брюле , пломбір , Ескімо, щербет, брикети, воно буває різного кольору і смаку - червоне, біле, жовте, зелене, фруктове, шоколадне, ванільне - будь на ваш смак.

-         А яке морозиво полюбляєте ви?

2.     Дидактична гра «Яке морозиво?»

А зараз я пропоную, вам зробити своє улюблене морозиво. Для цього нам потрібен картон, кольоровий папір і клей.

3.     Показ роботи вихователем.

4.     Пальчикова гімнастика.

Раз два, три, чотири, п’ять —

Вийшли пальці погулять.

Оцей пальчик — найсильніший,

Він найбільший, найтовстіший.

Вказівний палець для того,

Щоб показувать відоме.

Палець цей середнім зветься,

Він найдовший, як ведеться.

Оцей палець безім’яний,

Вередливий, неслухняний.

Ось мізинчик, хоч маленький,

Проте вдалий і спритненький.

5.     Самостійна робота дітей

6.     Підсумок

 





Немає коментарів:

Дописати коментар