Програмовий зміст: зосередити увагу дітей на небезпеці, що криється у
предметах, які колють, ріжуть або завдають іншої травми, а відтак непридатні
для гри. Вчити бути уважними і розсудливими при виборі місця для гри. Виховувати дбайливе ставлення до свого
здоров’я та здоров’я оточуючих.
Матеріал: іграшки, предмети небезпечні і непридатні для ігор,
лялька-хлопчик Незнайко, плакат-схема з навчання дітей правил безпечного
поводження з предметами та іграшками.
Структура заняття
1. Організаційний момент.
Прихід у гості Незнайка.
2. Бесіда про улюблені іграшки
3. Дидактична гра «Небезпечні іграшки»
4. Повторення правил безпечної поведінки на майданчику.
5. Виготовлення іграшки «Гусениці»
6. Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар