Програмовий зміст: формувати в дітей уявлення про номінативну функцію слова, познайомити дітей зі словами — назвами дій предметів; розвивати фонематичний слух; закріпити знання про приголосний звук [м], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина);познайомити з літерами Мм як письмовим позначенням звука [м], навчити записувати друковані літери за зразком; учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю та самооцінки.
Матеріали: фото презентація.
Структура заняття:
1. Організаційний момент. "До нас завітала літера М"
2.Розгадування загадок про слова на літеру М.
3.Вправа "Складемо літеру М з пазлів"
4. Вправа "На що схожа ліера М"
5. Фізкультхвилинка.
6. Гра "Впіймай звук"
7. Читання відкритих та закритих складів.
8. Весела гра "Квітка - алфавітка" з Мальвіною.
9. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар