Програмовий зміст: формувати
в дітей уявлення про номінативну функцію слова, познайомити дітей зі словами - назвами дій
предметів, розвивати фонематичний слух,
закріпити знання про голосний звук [о], виокремлювати звук, що повторюється,
добирати слова із заданим звуком, визначати
місце звука в слові
(початок, кінець, середина); познайомити з літерою Оо як письмовим
позначенням звука [о], формувати навички
самоконтролю та самооцінки.
Матеріал: презентації: «Слова-назви дій предметів», «Звук о, літера
О»,
дидактичні ігри «Фотоальбом», «Магніти».
Структура заняття
1. Привітання.
2. Дидактична гра «Слова -
назви предметів».
(повторення
попереднього матеріалу)
3. Презентація «Слова – назви дій предметів».
4. Презентація «Звук о, літера О».
5. Фізкультхвилинка
6. Ігрові вправи «Фотоальбом»
діти називають
слова, які починаються на звук о і поміщують в альбом картинки, «Магніти» -
збираємо магніти зі словами, які закінчуються на звук о.
7. Підсумок заняття
· Що сьогодні вивчали на занятті?
· Що найбільше сподобалося виконувати на занятті?
Немає коментарів:
Дописати коментар