Програмовий зміст: формувати уміння дітей порівнювати предмети, знаходити спільну властивість; закріпити навички орієнтації у просторі, вміння визначати місце розташування предмета, виховувати логічне мислення, увагу, пам'ять.
Матеріали та обладнання: презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент.
2. Гра "Збери фрукти". Скажіть, що зображено на плакаті? Скільки всього предметів? Чи однакові за розміром яблучка?
3. Гра «Що змінилося?» П'ять картинок. Розгляньте малюнки. Назвіть зображені предмети одним словом. Вихователь пропонує дітям закрити очі та змінює картинки. Діти, розплющивши очі, мають сказати, що змінилося.
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра на орієнтування у просторі. На поліці розміщені різні іграшки. Які іграшки ліворуч від ведмедика? Які іграшки праворуч від ляльки? Які іграшки стоять між пірамідкою та лялькою?
6. Гра «Чарівна кімната». Що розташоване на стільці, біля кріслі, під столом, над диваном? Де розміщені вазони, чашка, картина?
7. Підсумок заняття. Що вам найбільше сподобалося? Які завдання були легкі, які важкі?
Немає коментарів:
Дописати коментар