вівторок, 27 вересня 2022 р.

Розвиток мовлення « Сум. Не треба сумувати!».

 Програмовий зміст: розвивати свідомість дітей, формувати  інтерес до внутрішнього світу людини; формувати в дітей культуру спілкування; розвивати  діалогічне  мовлення ; продовжувати навчати відповідати  на запитання  дорослого, висловлюючи  припущення; навчати словотворення, зокрема утворення прикметників  від іменників; виховувати комунікативні навички і хороші взаємовідносини  між дітьми.

Матеріал: площинне зображення  смайлика, демонстраційний матеріал, картинки з емоціями.


 

Структура  заняття

1.Хвилинка привітання

2. Гра-порівняння  « На що схожий мій  настрій»  

 Починає вихователь.

— Мій настрій схожий на яскравий сонячний  промінчик у ясному небі.

   А твій?

Потім діти по черзі говорять, на яку пору року, на яке явище природи   схожий їхній настрій. Наприкінці вправи вихователь робить  висновок  про те, який настрій  у всієї групи.

3. Знайомство з сумом

Сум заважає сонцю радіти,

                Сум не зважає на річку і квіти,

                  Сум в віджени і нам посміхись-

                             До сонечка теплого знов посміхнись!

4.Демонстрація  піктограми « Суму» та бесіда на тему

5. Розглядання демонстративного матеріала та бесіда

6.  Фізкультхвилинка

6.  Дидактична гра « Вгадай емоцію»     

6.  Дидактична гра «Знайди  пару  емоцій»   

7.  Психогімнастика  « Сонячний зайчик»

   Сонячний зайчик заглянув до тебе у вічі.Заплющ іх. Він побіг далі по обличчю,обережно погладь його долонями:  на чолі, на носі, на ротику, на щічках, погладжуй  голівку,шию.Руки, ноги. Він заліз на живіт-погладь його. Він не бешкетник –він любить тебе. А тепер промінчикові треба йти далі.Візьми  його у долоньки, витягни  їх якомога далі уперед і вгору.Випусти  зайчика.Помахай йому ручкою.Зараз глибоко вдихнемо й посміхнемось один одному.      

 6.  Підсумок заняття

            -  Що сьогодні вам сподобалося на занятті?






Немає коментарів:

Дописати коментар