пʼятниця, 9 вересня 2022 р.

Літературне образотворення Тема. Слухання вірша І. Січовика «Чарівні слова»


Програмовий зміст: Вчити дітей уважно слухати вірш, визначати засоби       емоційної виразності, настрій вірша; допомагати дітям усвідомлювати

ідею та зміст вірша; учити оцінювати поведінку героїв, друзів та власну; вчити дітей вести діалог на запропоновану тему; продовжувати   знайомити  дітей із жанровими особливостями вірша; розвивати увагу,пам’ять  уміння

робити висновки.


Матеріал:   Презентація «Чарівні слова», відео – казка, руханка «Раз, два, три»



Структура заняття:

1.Організаційний момен;

2. Привітання;

3. Вправа «Розкажіть про свій настрій»

Мета: розвивати вміння спілкуватися, складати розповідь про себе.

— Діти, який у вас сьогодні настрій?

— Що ви відчуваєте, коли у вас хороший настрій?

— А коли поганий?

4. Презентація «Ввічливі слова» та бесіда за малюнками;                         

5. Фізкультхвилинка;

6. Відео- казка І.Січовика «Чарівні слова»

Бесіда за змістом твору

— Який твір ви слухали?

— Чому ви вважаєте, що це вірш?

— Про які ключики говорить автор

— Що він має на увазі?

— Чи подобається  вам  казати  людям ці «чарівні слова»?

7. Психологічний етюд «Скажіть один одному- спасибі»

Мета:   Допомогти дітям сформувати доброзичливе ставлення дітей одне до одного.

8. Підсумок заняття:

- Що сьогодні вам сподобалося на занятті?

- Чого ми навчилися сьогодні?










Немає коментарів:

Дописати коментар