Програмовий зміст: Вчити дітей уважно слухати вірш, визначати засоби емоційної виразності, настрій вірша; допомагати дітям усвідомлювати
ідею та зміст вірша; учити оцінювати поведінку героїв, друзів та власну; вчити дітей вести діалог на запропоновану тему; продовжувати знайомити дітей із жанровими особливостями вірша; розвивати увагу,пам’ять уміння
робити висновки.
Матеріал: Презентація «Чарівні слова», відео – казка, руханка «Раз, два, три»
Структура заняття:
1.Організаційний момен;
2. Привітання;
3. Вправа «Розкажіть про свій настрій»
Мета: розвивати вміння спілкуватися, складати розповідь про себе.
— Діти, який у вас сьогодні настрій?
— Що ви відчуваєте, коли у вас хороший настрій?
— А коли поганий?
4. Презентація «Ввічливі слова» та бесіда за малюнками;
5. Фізкультхвилинка;
6. Відео- казка І.Січовика «Чарівні слова»
Бесіда за змістом твору
— Який твір ви слухали?
— Чому ви вважаєте, що це вірш?
— Про які ключики говорить автор
— Що він має на увазі?
— Чи подобається вам казати людям ці «чарівні слова»?
7. Психологічний етюд «Скажіть один одному- спасибі»
Мета: Допомогти дітям сформувати доброзичливе ставлення дітей одне до одного.
8. Підсумок заняття:
- Що сьогодні вам сподобалося на занятті?
- Чого ми навчилися сьогодні?
Немає коментарів:
Дописати коментар