Програмовий зміст: Дати дітям практичне уявлення про звуки мовлення;
звернути увагу дітей, що бувають немовні звуки які ніхто не вимовляє, але ми їх
чуємо; дати дітям уявлення про те, що
звуки ми чуємо і вимовляємо, а літери бачимо, читаємо; ознайомити дітей із
літерою Аа; продовжувати вчити добирати слова на заданий звук; Розвивати увагу,
пам’ять, мислення, уяву, пізнавальну й мовленнєву активність.
Матеріал: ілюстративний матеріал мовні та немовні звуки;
Структура заняття
1.
Привітання
У нас сьогодні новий день
Всім говорим «Добрий день!»
«Добрий день» вам і мені
Усім людям на землі.
Сьогодні,
дітки, до нас на заняття завітав гість. Це маленький хлопчик якого звати
Незнайко, він розповів мені що дуже хоче піти до школи. А він не вміє ні
писати, ні читати. Тому я запропонувала йому приходити до нас на заняття.
Уважно слухати і запам’ятовувати.
2.
Бесіда
про звуки.
3.
Дидактична
гра «Мовленнєві і не мовленнєві звуки»
4.
Слухання
вірша Н. Забіли
Автобус їде по алеї
Акація цвіте в саду
А ми зібравшися під нею
Абетку вивчимо легку.
5.
Дидактична
гра «Назви слово на заданий звук»
6.
Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти
Треба трішки відпочити.
Руки вгору, руки вниз.
Руки вбоки, нахились.
Ручки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть.
І спокійно опустіть.
Плесніть, дітки, кілька раз.
До роботи, все гаразд.
7.
Дидактична
гра «Знайди місце звука в слові»
8.
Ознайомлення
із звуком та буквою Аа.
9.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар