пʼятниця, 16 вересня 2022 р.

Літературне образотворення Тема: Заучування вірша А. Костецького «Найкраща іграшка»

 Програмовий зміст: вчити дітей виразно читати вірш, визначати засоби

 емоційної виразності, настрій вірша; закріплювати вміння інтонаційно виразно передавати зміст; розвивати поетичний слух, бажання слухати поезію, запам’ятовувати вірші та виразно читати знайомі поетичні твори напам’ять (8–12 рядків); вчити  визначати жанр твору.

Матеріал: дидактична гра-презентація «Ігри, іграшки, забави», презентація: на фабриці іграшок «Тигрик», вірш А. Костецького «Найкраща іграшка».


Структура заняття

1.     Привітання.

2.     Дидактична гра-презентація «Ігри, іграшки, забави».

3.     Презентація «На фабриці іграшок «Тигрик».

4.     Фізкультхвилинка з іграшками «Вверх і вниз».

5.     Читання вірша А. Костецького «Найкраща іграшка».

6.     Бесіда за змістом вірша.

ü Чи сподобався вам цей твір?

ü А до якого жанру він належить? (Вірш)

ü Який настрій він у вас викликав? (Веселий, життєрадісний)

7.     Заучування вірша за допомогою мнемотаблиці.

8.     Підсумок заняття.







Немає коментарів:

Дописати коментар