Програмовий зміст: вчити дітей виразно читати вірш, визначати засоби
емоційної
виразності, настрій вірша; закріплювати вміння інтонаційно виразно передавати
зміст; розвивати поетичний слух, бажання слухати
поезію, запам’ятовувати вірші та виразно читати знайомі поетичні твори напам’ять (8–12 рядків);
вчити визначати жанр твору.
Матеріал:
дидактична гра-презентація «Ігри,
іграшки, забави», презентація: на фабриці іграшок «Тигрик», вірш А.
Костецького «Найкраща іграшка».
Структура заняття
1. Привітання.
2. Дидактична гра-презентація «Ігри, іграшки, забави».
3. Презентація «На фабриці іграшок «Тигрик».
4. Фізкультхвилинка з іграшками «Вверх і вниз».
5. Читання вірша А. Костецького «Найкраща іграшка».
6. Бесіда за змістом вірша.
ü Чи
сподобався вам цей твір?
ü А
до якого жанру він належить? (Вірш)
ü Який
настрій він у вас викликав? (Веселий, життєрадісний)
7. Заучування вірша за допомогою мнемотаблиці.
8. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар