Програмовий зміст: поглибити знання про професії
людей , які працюють у дитячому закладі , їх
обов'язки. Продовжувати вчити давати відповіді на запитання; закріпити
у словнику назви професій працівників дитсадка, активізувати вживання слів-дій,
слів-ознак, пов'язаних з ними. Формувати потребу дотримання правил
спілкування з працівниками дитячого садка, виховувати увагу до їх професій,
прагнення бути слухняним, отримувати схвальну оцінку своєї поведінки зі сторони
дорослих. Виховувати щире, людяне ставлення до дорослих та однолітків.
Матеріал: Матеріал: презентація.
1. Організаційний
момент.
2. Бесіда
на тему «Професії біля дитсадка».
3. Екскурсія «Хто
працює біля дитсадка» .
4. Дидактична
гра «Хто що робить» Мета: активізувати вживання слів — назв дій, вправляти у їх
доборі. Дітям необхідно дібрати якнайбільше слів — назв дій після
запитання вихователя «Що робить кухар?» (праля, двірник, вихователь,
медична сестра, музичний керівник, завідувач тощо).
5. Фізкультхвилинка.
6. Дидактична
гра «Кому що потрібно» Мета: розвивати вміння аналізувати, групувати та
вибирати предмети, необхідні для роботи працівникам дитячого
садка. Вихователь називає професію, а діти перелічують необхідні для
роботи предмети.
7. Дидактична
гра "Чим і кому ти можеш допомогти?"
8. Підсумок
заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар