середа, 12 жовтня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Числа 1, 2. Овал.

Програмовий зміст: закріпити знання про числа 1, 2; учити порівнювати кількість предметів, використовуючи слова більше, менше, стільки ж, більше на, менше на; вправляти в умінні встановлювати співвідношення між числом і цифрою; пригадати правила дорожнього руху; закріплювати уявлення про геометричні фігури, ознайомити з овалом; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати цікавість до занять з математики.

Матеріали: презентація


Структура заняття

1.     Організаційний момент. Прихід Маші, яка заблукала у місті.

2.     Гра «Розклади груші».

3.     Дидактична гра «Геометричні фігури».

4.     Фізкультхвилинка «Світлофор»

5.     Казка «В гостях у геометричних фігур».

6.     Дидактична гра «На що схожий овал».

7.     Підсумок заняття. Які геометричні фігури ми сьогодні згадували? Як утворюється число 2?





Немає коментарів:

Дописати коментар