Програмовий зміст: учити дітей брати участь у розповіданні оповідання; формувати розуміння змісту оповідання; розвивати вміння під час розігрування оповідання знаходити засоби виразності в руках, міміці, жестах, інтонаціях; учити запам’ятовувати дійових осіб
та послідовність дій; збагачувати словник лексикою, що відображає емоційний стан
людини; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності; закріплювати знання про якісні
характеристики посуду; виховувати комунікативні якості, почуття працелюбності,
дружби та товариськості.
Структура заняття
1. Організаційний момент.
2. Психогімнастика "Кастрюлька".
3.Дидактична гра "Що з чого виготовлено?"
4. Фізкультхвилинка.
5. Слухання оповідання С.Васильченка "Неслухняний глечик"
6. Бесіда за смістом оповідання.
7. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар