Програмовий зміст: створити умови для сприйняття дітьми правил безпечної поведінки вдома з різними предметами (гострі, колючі, ріжучі предмети,
електроприлади, газ, ліки); формувати уявлення про те, як поводитися з речовинами та
предметами, що колють або ріжуть. Розширити уявлення про використання електричного струму в побуті, його значення;
вчити застосовувати життєвий досвід. Формувати розуміння наслідків необачної поведінки під час ігор, усвідомлення того, що небезпека прихована не в самих предметах, а в невмілому
користуванні ними. Розвивати пам'ять,
мислення, мову. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Матеріал: ілюстрації,
презентація.
Структура заняття
1.Організаційний
момент.
2. Загадки про небезпечні предмети (сірники,голку,ножиці,термометр)
3.Розглядання ілюстрацій та бесіда
4.Дидактична
гра « Чим можна гратись, а чим ні?»
5. Фізкультхвилинка
« Сонечко»
6. Бесіда: « Що може спричинити пожежу»
7. Дидактична вправа « Закінчи
речення»
8. Презентація « Предмети які небезпечні навколо нас, але є і нобхідними»
9. Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар