середа, 16 листопада 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Число й цифра 4. Квадрат. Прямокутник»

Програмовий зміст: продовжувати формувати знання про склад числа 4; учити знаходити всі способи складання числа на основі практичних дій; вправляти в умінні встановлювати подібності й відмінності геометричних фігур: овалу, круга, трикутника, квадрата, прямокутника; ознайомити з новою назвою «чотирикутник»; розвивати творчу уяву, математичні здібності; виховувати самостійність, наполегливість.

Матеріали: презентація


Структура заняття

1.     Організаційний момент. Відгадування загадки про білочку

2.     Дидактична гра «Допоможи білочці порахувати грибочки»

3.     Вивчення віршика про цифру. На що схожа цифра

4.     Завдання від білочки у горішках: «Четвертий зайвий», «Чого буває чотири», «Співвідношення числа до цифри»

5.     Фізкультхвилинка

6.     Бесіда про геометричні фігури.

7.     Дидактична гра «Знайди схожий предмет»

8.     Вправа «Перетвори фігуру»

9.     Підсумок заняття





Немає коментарів:

Дописати коментар