Програмовий зміст: узагальнювати і систематизувати знання дітей про хліб як головний продукт харчування, про хліборобську працю, ознайомити з різновидами хлібобулочних виробів, учити встановлювати причиново-наслідкові зв’язки; розвивати пізнавальну активність, виховувати шанобливе ставлення до хлібу, праці.
Матеріал: презентація
Структура
заняття
1. Організаційний момент.
Відгадування загадки
2. Легенда «Хліб і золото»
3. Бесіда
4. Розглядання презентації «Як до
нас приходить хліб»
5. Вправа «Покажи шлях хліба»
6. Онайомлення з прислів’ями та приказками про хліб
7. Повторити правила поводження з хлібом
8. Підсумок



Немає коментарів:
Дописати коментар