пʼятниця, 4 листопада 2022 р.

Літературне образотворення Тема: «Слухання вірша Я. Щоголіва «Осінь»»

 

Програмовий зміст: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша; учити використовувати художньо-поетичні вирази у своїх відповідях; збагачувати образний словник; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати любов до природи.

Матеріали: презентація


Структура заняття

1.     Організаційний момент. Прихід Осені.

2.     Бесіда про осінь, осінні місяці.

3.     Ознаки осені.

4.     Слухання вірша Якова Щоголіва «Осінь»

5.     Бесіда за змістом вірша. Які зміни у природі описані у вірші? Вам цей вірш здався сумним чи веселим? Поясніть свою думку.

6.     Фізкультхвилинка

7.     Дидактична гра «Перелітні та осілі птахи».

8.       Підсумок заняття.






Немає коментарів:

Дописати коментар