четвер, 15 грудня 2022 р.

Навчання елементів грамоти «Речення. Звуки [р], [р']. Літери Рр»

 

Програмовий зміст: формувати уявлення про номінативну функцію слова, про речення, формувати уявлення про службові слова, їх роль у реченні, учити складати речення з трьох чотирьох слів, використовуючи прийом розповсюдження речень, зображувати їх схематично, дотримуючись елементарних правил запису та визначеної послідовності; розвивати фонематичний слух, закріпити знання про приголосні звуки [р], [р'], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку — синій та зелений кольори; виконувати звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Рр як письмовим позначенням звуків [р], [р'], навчити записувати друковані літери за зразком; учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю та самооцінки.

Матеріали: презентація


Структура заняття

1.     Організаційний момент.

2.     Гра «Чарівний мішечок»

3.     Ігрова вправа «Склади речення»

4.     Ігрова вправа «Звукова мозаїка» (знаходження слів на звук р, р’)

5.     Читання вірша «Буква Р»

6.     Ігрова вправа «Ґудзики» (добирання слів, які починаються на звуки [р], [р'])

7.     Ігрова вправа «Де звук?» (знаходження та визначення на схемі місце звука р,р¢ в словах)

8.     Тренувальна вправа «Читаємо разом»

9.     Підсумок заняття




 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар