Програмовий зміст: формувати уявлення про речення, учити складати речення з трьох чотирьох слів, використовуючи службові слова, ; розвивати фонематичний слух, закріпити знання про приголосний звук [п], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина); учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самокон.
Матеріали: загадка, фото презентація, розмальовка.
Структура
заняття
1. Оранізаційний момент.
Мовленнєва гімнастика.
2. Розгадування загадок
про слова з літероюП.
3. Вправа
"Складання пазлу " (літера П).
4. Асоціативна вправа
"На що схожа літера П".
5. Вправа "Написання
літериП".
6. Фізкультхвилинка.
7. Читання закритих та
відкритих складів.
8. Дидактична
гра"Знайди місце у слові".
9. Дидактична
"Допоможи літері П звільнити тваринок з павутинки".
10. Вивчення чистомовки.
11. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар