Програмовий зміст: поширювати знання дітей про роботу дорослих навесні; розвивати пізнавальний інтерес до праці дорослих; закріплювати знання про професії садівника, городника, квітникаря; розвивати вміння класифікувати групи предметів — насіння квітів, городини, знаряддя праці для саду, городу, клумби; закріплювати уявлення про весняні зміни в природі та весняні роботи; виховувати повагу до людей різних професій, бажання брати посильну участь у праці, дбайливе ставлення до її результатів.
Матеріал:
презентація, дидактичні ігри.
Структура заняття
1. Привітання.
2. Бесіда «Невдовзі наступить весна».
3. Опрацювання презентації «Праця людей навесні».
4. Фізкультхвилинка
5. Бесіда за картиною.
6. Вправа «Відгадай загадку і знайди відгадку».
7. Гра «Послухай і знайди помилку».
8. Дидактична гра «Розкажіть хто що робить?»
9. Вивчення чистомовки.
10.
Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар