четвер, 23 лютого 2023 р.

Навчання елементів грамоти Речення, службові слова. Звуки [г], [ґ]. Літери Гг, Ґґ.

 

Програмовий зміст: формувати уявлення про номінативну функцію слова, про речення, учити складати речення із заданих слів, закріпити знання про службові слова, замальовувати речення схемою, дотримуючись елементарних правил запису та визначеної послідовності; розвивати фонематичний слух, закріпити знання про приголосні звуки [г], [ґ], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовуючи умовну позначку — синій і блакитний кольори; виконувати звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Гг, Ґґ як письмовим позначенням звуків [г], [ґ], навчити записувати друковані літери за зразком; учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно, формувати навички самоконтролю.

Матеріали: презентація


Структура заняття

1.     Організаційний момент. Гра «Чарівний мішечок»

2.     Ігрова вправа «Ґудзики».

3.     Бесіда про приголосні звуки [г] та [ґ]

4.     На що схожі літери Г та Ґ?

5.     Тренувальна вправа «Читаємо разом, читаєш самостійно».

6.     Ігрова вправа «Звукова мозаїка. Знайди слово зі звуками [г], [ґ]» 

7.     Вправи на звуковий аналіз слів

8.     Підсумок заняття




 

Немає коментарів:

Дописати коментар