Програмовий зміст:
формувати уявлення про номінативну функцію слова, про речення, учити складати
речення із заданих слів, закріпити знання про службові слова, замальовувати
речення схемою, дотримуючись елементарних правил запису та визначеної
послідовності; розвивати фонематичний слух, закріпити знання про приголосні
звуки [г], [ґ], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим
звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина),
використовуючи умовну позначку — синій і блакитний кольори; виконувати
звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з
літерами Гг, Ґґ як письмовим позначенням звуків [г], [ґ], навчити записувати
друковані літери за зразком; учити розуміти навчальне завдання, виконувати його
самостійно, формувати навички самоконтролю.
Матеріали:
презентація
Структура
заняття
1. Організаційний момент. Гра «Чарівний мішечок»
2. Ігрова вправа «Ґудзики».
3. Бесіда про приголосні звуки [г] та [ґ]
4. На що схожі літери Г та Ґ?
5. Тренувальна вправа «Читаємо разом, читаєш самостійно».
6. Ігрова вправа «Звукова мозаїка. Знайди слово зі звуками [г], [ґ]»
7. Вправи на звуковий аналіз слів
8. Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар