програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про сім’ю; формувати в дітей уявлення про родину як найрідніших людей, які живуть разом, люблять та піклуються одне про одного. Закріпити та розширити знання малюків про місце дитини в родині, її обов’язки, заняття, особливості ставлення до старших і молодших членів сім’ї. Учити дітей активно використовувати у мовленні поняття «сім’я», розповідати про власну родину. Виховувати вміння цінувати своїх близьких, виявляти турботу про них, намагатися радувати їх. Розвивати вміння виражати свої почуття та емоції.
Матеріал:
макет квітки , дзеркальця для кожної
дитини, горщик з квітами.
І. Вступна частина
Психогімнастика
-
Дітки, потріть свої ручки одна об одну – відчуваєте
тепло.
-
Давайте
передамо це тепло один одному (Долоньками передають один до одного.)
-
Послухайте вірш і спробуйте здогадатися, про
що йдеться.
Ми здорові і щасливі!
Ми веселі і красиві!
Тато, мама, брат і я —
Дуже дружна ми сім'я.
ІІ. Основна частина
·
Бесіда про сім’ю
·
Дидактична гра «Зроби так»
Вихователь дає дітям завдання, діти їх
виконують
·
Гра
«Добираємо слова»
Дітям вихователь пропонує завершити розпочаті речення словами-діями
Пальчикова гімнастика
·
Мовна
гра «Закінчи думку»
Діти
завершують розпочате вихователем речення.
·
Тренінг
емоцій
Вихователь
формулює настрій та самопочуття того чи іншого члена родини, діти відтворюють,
дивлячись у дзеркальце:
ІІІ. Підсумок
Вихователь
пропонує розглянути квіти (нарциси).


.jpg)

Немає коментарів:
Дописати коментар