Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про роботу дорослих навесні; розвивати пізнавальний інтерес; закріплювати знання про професії садівника, городника, квітникаря; розвивати вміння класифікувати групи предметів — насіння квітів, овочів, знаряддя праці для саду, городу, клумби; привернути увагу до рук людини — працьовиті, невтомні; закріплювати уявлення про весняні зміни в природі та весняні роботи; продовжувати вчити співвідносити число і цифру, розвивати логічне мислення, увагу; виховувати повагу до людей різних професій, бажання брати посильну участь у праці, дбайливе ставлення до її результатів.
Попередня робота: розглядання ілюстративних матеріалів щодо весняних робіт; читання художніх творів.
Матеріал: посилка із пакетиками насіння квітів та овочів; предметні картки із зображенням овочів, фруктів, садових квітів; картки із зображенням різних інструментів (для роботи на городі, в саду, на клумбі).
Структура заняття
1.Організаційний момент.
Вихователь. Діти, що весна нам принесла?
- Так, це ясне сонце, яскраві квіти, тепло, птахів з теплого краю закликала. А ще весна принесла нові турботи: в саду, на городі, на подвір′ї . Це стосується не лише людей певних професій, а всіх нас. Поговоримо про це сьогодні.
2. Бесіда за ілюстраціями.
- розгляньте ілюстрації. Які важливі весняні справи зображені на них?
( побілка дерев, їх обкопування, висаджування квітів на подвір′ї дитячого садка; робота в саду та на городі)
- Хто працює на подвір′ї, в саду, на городі?
- Які інструменти використовуються для цієї роботи?
3.Дидактична гра « Назви квіточку»
Мета: удосконалювати знання дітей про весняні квіти, розвивати пам'ять, мовлення, увагу, виховувати бережливе ставлення до природи.
4. Фізкультхвилинка
Під мелодійну музику вихователь називає весняні квіти, діти уявляють себе квіточками і виконують імітаційні рухи ( квіти проростають, розправляються листочки, хитаються від вітру, нахиляють голівку тощо).
5. Дидактична вправа « Відгадай, яка професія».
Вихователь демонструє дітям малюнок. Діти називають професію, що з ним пов’язана.( трактор – тракторист, вантажний автомобіль – шофер, квіти і лійка – садівник). Діти разом з вихователем розповідають чим корисні ці професії.
5. Дидактична гра «Порахуй фрукти»
6. Дидактична гра « Праця дорослих навесні»
Мета : удосконалити знання дітей про працю людей навесні за допомогою малюнків.
8. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар