Програмовий зміст: продовжити
виховувати у малят бережливе ставлення до живої природи, зокрема до світу
птахів; викликати у малят радість
від знайомства з птахами, захоплення від їх співу; збагачувати знання про
перелітних птахів, їх особливості (гніздування, зовнішній вигляд, голоси). Учити
дітей добирати слова-ознаки, удосконалювати
навички описового мовлення.
Учити естетично сприймати природне довкілля,
помічати в світі природи прекрасне. Вдосконавлювати вміння користуватися
ножицями. Складати шпаківню, вирізати, наклеювати різні форми. Сприяти розвитку
фантазії та уяви .
Обладнання:
клей, підкладки, форми на шпаківню (великий квадрат, менший, прямокутник), ілюстрації птахів перелітних, зимуючих,
мелодія зі щебетом пташок, ілюстрація гнізд птахів
Хід
заняття:
1. Психогімнастика.
Весняний настрій – «звичайний соловейко».
2. Дидактична гра
– «Що з весною настає»
Мета: закріплювати знання
дітей про весняні зміни в природі, весняні явища. Вдосконалюючи вміння
відповідати на запитання вихователя ритмічно, разом контролювати силу голосу.
3. Основна частина. Аплікація
«Шпаківня»
Давайте зробимо шпаківні,
щоб кожній родині шпаків було де жити
4.Розгляд зразка
5. Показ вихователя
6.Мовна
гра.
«Де чиє гніздечко?»
Мета: закріпити у словнику дітей назви помешкання птахів
7. Підсумок:
Від світання до вечерньої зореньки на
весні не змовкають пташині голоси. Птахи – це окраса нашої природи: так само,
як барвисті квіти і кучерява зелень, як пухнасті звірята і різнокольорові
метелики, як срібні рибки та веселі жабки. Бережімо цю красу, милуймося
нею! Не ламаймо гілку, зведемо краще на
ній шпаківню.
Немає коментарів:
Дописати коментар