Програмовий зміст: розвивати естетичний смак та творчі здібності, фантазію, дрібну моторику; виховувати бажання малювати, доводити розпочату справу до кінця; вправляти у зображені дерева пензликом, а цвітіння дерева - у нетрадиційний спосіб - малювати ватною паличкою; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу.
Попередня робота: спостереження за цвітінням фруктових дерев; розглядання ілюстративних матеріалів; читання творів художньої літератури.
Матеріали: ілюстрація дерева (квітуча яблуня),
зразок вихователя, аркуші паперу, фарби гуашеві, склянки з водою,
пензлики, ватні палички, серветки,
підставки.
Структура заняття
1. Організаційний момент
Доброго ранку, малята, любі хлопчики й дівчата. Погляньте, яка гарна природа за вікном привітаймося з нею.
Доброго ранку сонце привітне!
Доброго ранку небо блакитне!
Доброго ранку в небі пташки!
Доброго ранку дерева й кущі!
Доброго ранку квіти запашні!
Доброго ранку тобі і мені!
2. Мотивація
Я знаю малята, що ви дуже любите малювати і я також люблю
малювати. Тому ми сьогодні трішки помалюємо.
Скажіть, малята,
яка зараз пора року? А який місяць? У квітні малята все навкруги розквітає і
дерева і кущі і квіти.
3. Відгадування загадки
про яблуню
На «я» починається,
На «я» закінчується,
У саду цвіте.
На ній плоди є.
4. Продуктивна
діяльність.
5. Етапи малювання.
6. Пальчикова гімнастика
«Дерева»
7. Самостійна робота
дітей
Пригадаємо малята. З чого ми почнемо малювати? Якого він кольору? Де
малюємо гілки? Якого кольору намалюємо листочки? А квіточки?
8. Підсумок заняття
Діти, які гарні яблуні ви
намалювали, наче справжні художники. У нас
наче зацвів яблуневий сад.
Немає коментарів:
Дописати коментар