Програмовий зміст: ознайомити дітей з казкою ; учити слухати і розуміти зміст художнього
твору, емоційно сприймати зміст твору; закріплювати вміння відповідати на
запитання за змістом твору; формувати розуміння морального змісту казки;
виховувати інтерес до художньої літератури.
Матеріал: ілюстрації до казки, відео.
Структура заняття
1. Сюрпризний
момент.
Вихователь звертає увагу дітей на природу за вікном, пропонує їм
привітатися з сонечком, небом, пташками, деревами.
Доброго ранку,
сонце привітне!
Доброго ранку,
небо блакитне!
Доброго ранку,
в небі пташки!
Доброго ранку,
маленькі берізки!
Я вас вітаю,
люблю, пізнаю —
Бо живемо ми в
одному краю!
2.
Психогімнастика «Я
— дерево»
Я — дерево, я стою, хитаюся від
вітру, мої ноги — це коріння, моє тіло — це стовбур дерева, мої руки — це
гілля, що тягнеться вгору, до неба. Кожен з вас — деревце, а разом ви — ліс.
3.
Перегляд відео «Казка
про яблуньку»
4.
Бесіда за змістом
казки.
5.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар