понеділок, 2 травня 2022 р.

Літературне образотворення Читання "Казка про яблуньку" А. М'ястківського

 

Програмовий зміст: ознайомити дітей з казкою ; учити слухати і розуміти зміст художнього твору, емоційно сприймати зміст твору; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом твору; формувати розуміння морального змісту казки; виховувати інтерес до художньої літератури.

Матеріал: ілюстрації до казки, відео.

 

Структура заняття

1.     Сюрпризний момент. 

Вихователь звертає увагу дітей на природу за вікном, пропонує їм привітатися з сонечком, небом, пташками, деревами.

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташки!

Доброго ранку, маленькі берізки!

Я вас вітаю, люблю, пізнаю —

Бо живемо ми в одному краю!

2.     Психогімнастика «Я — дерево»

 Я — дерево, я стою, хитаюся від вітру, мої ноги — це коріння, моє тіло — це стовбур дерева, мої руки — це гілля, що тягнеться вгору, до неба. Кожен з вас — деревце, а разом ви — ліс.

3.     Перегляд відео «Казка про яблуньку»

4.     Бесіда за змістом казки.

5.     Підсумок.



Інтернет ресурс https://youtu.be/MCFe-HBjUAA

Немає коментарів:

Дописати коментар